Memories warm you up from the inside

December 10, 2016

♥ Rainbow Theme + 22nd Birthday ;


Rainbow Theme . 

Anyeong ♥ 上一篇的文章相隔大概两个星期多,我又上来啦  这次上来带着粉粉的彩虹主题,这次还蛮满意自己所设计的主题,而且完全是自己一个字一个字打出来的 blogskin,第一次自己设计的说  如果有人看我上一篇的文章,一定觉得我这个人怎么这么的矛盾  因为我还说懒惰设计部落格了,就是这样用而已。结果现在跑出一个新的主题,真的觉得自己很矛盾。这次会使用 blogskin 是因为想要拥有自己的风格和我自己本身想象出来的主题,所以才决定使用 blogskin 咯。


我制作 blogskin 的心得真的要够够力说出来,设计 blogskin 真的会吐血,而且我很久没有碰代码之类这些东西,完全很模糊,而且这次的小图案都是采用别人的,有些采用上次我所原本设计的直接使用了,因为我真的很懒啦! (*原谅我吧! 但是不用担心,采用别人的呢,我都有放在 credits 那边了哟。而且这次部落格的设计好像很简洁似的,不会那么的复杂的说,希望踏踏过我的部落格的亲们,可以来看看下。可是现在没有人发现我回来了。(*可怜吧  重点重点,我重新制作 Cbox 聊天室了呢,感觉没有聊天室就是怪怪的,所以又自己跑去做了。所以有意见的亲们可以留言让我知道啊! (*不要害羞 

大家一定会猜想为什么我突然跑来想要设计新的部落格主题,而且还是使用 blogskin,对吧?来,我现在告诉你,其实会想要设计彩虹主题是来自我的生日蛋糕 (*等等给你们看啊,不要紧张  当我看到我的生日蛋糕很漂亮的时候,心里就突然想要设计个彩虹式的主题,而且希望还能带点少女梦的感觉,所以就直接来给我的部落格换上美美的新衣裳,然后就照着我脑袋所想要的,给设计出来啦! 再来说说订单的事,我决定关闭订单咯,因为大学生的生活没有多出来的时间去帮忙设计,也不能一直对着部落格。所以抱歉对那些设计比较不了解的亲们,你们自己可以慢慢去研究的,有什么问题还是可以来问我的 (*关于代码。设计就免了吧,因为现在本身的电脑没有 photoshop 软件了,而且设计其实自己慢慢也可以研究出来的。加油咯!

Babey's 22nd years old Birthday 


     

 Throwback on 23.11.2016

Happy Birthday to myself! Officially  22 years old. (*Old girl already  First, I would like to thank to my lovely friends for the early birthday celebration that you guys planned for long time (*I guess  And the surprises from you guys and it's really surprised me  (*That time I start to wonder you guys too, LOL  Anyway, I really really love the birthday present. This is because it's my love - Hello Kitty  Once again, thank you to my sincere friends and sister too, really appreciated our friendship. 

我相信现在大家一定开始怀疑,这个蛋糕哪里可能链接到现在的彩虹主题啊?不要紧张,还有还有,还没结束呢 :P

 On 06.12.2016 


On my actual birthday date, Mummy's mee sua + chicken soup in early morning  It's really yummy, the most delicious mee sua and chicken soup from my sweetie mummy. Thank you, my Queen. 

After that, I celebrate my birthday with my man in afternoon time  Let's see the birthday cake.


A Rainbow Cake

现在看到我美美的蛋糕了,真的可以很梦幻的说,我真的好爱啊!所以部落格的主题的灵感来自于我今年的彩虹蛋糕,真的谢谢我亲爱的选择。



Big big thanks to my cute man  for the birthday celebration for me. A very beautiful cake - Rainbow cake and I really really love it and it's look very special to me  And also thanks for the birthday present that you prepared for me and I really love the bracelet a lot, appreciated!  I can really feel that your love, your heart and your caring toward me. I appreciated all the things that you do for me and appreciated our relationship and thanks for being my side when I need you  Love you my man 

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]