Memories warm you up from the inside

May 31, 2012

⊹﹏♥因你而擔心♥﹏⊹


♥ —— Emo 心情 —— ♥

不知道怎麼說、我擔心他 :(

心裡總是很不安、很害怕

男生、永遠都不知道女生的心思

而且、男生從來沒有女生來的細心

你安慰著我說 : 不要擔心、你會沒事的 :)

你要我怎麼不擔心呢

我們是情侶、有事情當然要一起承擔、一起面對

我不知道、那位"小三小姐"下一步是什麽動機

可是爲什麽世界上、會有那麼邪惡的人 !!!

難道用卑鄙、無恥、下賤的手法來得到愛情會比較開心嗎??

還是說、用這些方法能夠滿足你的成就感??

真的不懂、每個人的愛情都有不一樣的時間相遇

為何不等待呢??為何要作踐自己當一個惹人厭的小三??

送給小三的話 :

卑鄙手段得來的愛情、永遠都不屬於你的 :)



愛情是兩人相愛創建的♥
有感情基礎、才會有穩定的愛情♥


我相信我家男人是專一的男生 :D

你告訴我 : 

我們的愛情只有我們兩人、不關其他人的事 :') ♥

謝謝你、一直一直一直陪在我身邊

給我溫柔、給我體貼、給我溫暖、給我關心

還有只有你能給我的"幸福"和"愛" ♥


I want to say to ♥ Ms.Alvin ♥ :
I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.
If I know what love is, it is because of you.
My heart is with you.
I'll think of you every step of the way.
So. I love you. ♥ :D

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]