Memories warm you up from the inside

February 15, 2012

﹏♡♥Happy Valentine Day 2012♥♡﹏

♥ 情人節快樂 2012 ♥

情人節♥

我收到的甜蜜禮物 :D ♥

從我家男人身上靠來的 :P 哈哈 [沒啦、他心甘情願的送我 ~\(≧▽≦)/~]

其實真的有驚喜到、以為會失望 -,-

結果晚上突然打給我、說給我個驚喜 :D

真的很謝謝你、親愛的阿金♥

我可以很幸福的擁有你

我可以很幸福的珍惜你

我可以很幸福的愛著你

因為有你、所以可以很幸福 =D ♥

你送的禮物、我會好好保護它♥ XD

真的很謝謝你 :)

你還怕我不喜歡、怎麼可能呢 XP

是超級喜歡的、超級愛的 ♥

只要是你送的、我都會喜歡 :)

阿金 ♥ ╭(╯3╰)╮ [偷偷送個吻 :P 、你感覺得到的 ♥]

.♥ 只要一直在你身邊、我就是你所唯一擁有的幸福小女人 ♥.

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]