Memories warm you up from the inside

February 05, 2011

..ღ年初二ღ..


昨天是年初二

上面的照片是我普通的造型

前面的头发又长了

又变回刘海的样子了涅

昨天早上早上还是以平常一样

在家online、吃早饭

到了下午去姨婆家拜年

开心的说

过后再去外婆家

差不多都是咱家的亲戚

朋友家我都还没去到涅T^T

不知道爸比肯不肯的说

因为明天、也就是初四

我朋友家有open house

就是宝贝筱雯她邀请我去滴

不过我还没决定能不能咯XD

最后到昨天晚上

一家人跑去parkson

对我来说

慢慢对parkson有点了>.

想去新开的merdeka mall

不过2楼还没开完

爸比说等开完了才带我们去玩涅XD

开心到

大家有没有收到很多很多的红包丫??

我已经收到差不多了

还要再多点

我很贪的XP

哇哈哈哈哈:D

等新年过后我应该会去买新手机

因为有红包钱+可能会跌价

还有还有

祝大家

红包收多多涅♥

钱包要更厚♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]