Memories warm you up from the inside

September 06, 2010

♡甜蜜﹍♥

啦啦啦

今天心情真不错涅

甜蜜ing...

爲什麽呢??

都是因爲""涅

謝謝我的""涅

他今天知道我很不開心

是因爲被一個非常"無聊"的人威脅

他今天真的很努力一直逗我開心

最後我終于笑笑了

我們就一直甜蜜下去...

哈哈

我們説好很多事情要一起完成的

你說要永遠的

要全部是我們2個人一起完成

這是一定的咯

我們要一起完成屬於我們的事!!

第一次覺得一整天都在甜蜜的

眼前這個"男人"我會珍惜!!

真的很謝謝他在我生命中出現...

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]