Memories warm you up from the inside

September 18, 2010

♥小壞蛋﹌

[自戀下下]

對了!我身邊有個小壞蛋涅

今天爲了你寫這篇文章

知道你最近很忙

因爲要做akaun folio

而且又要開學了

看你爲了做akaun folio很累醬的

每天晚上做到很暗的

你小笨蛋很擔心丫

你把一整天的時間都放在陪我的

真的很感動

因爲你怕我會悶

而且我一悶了就會亂亂想的

知道你的擔心關心

謝謝你!我的小壞蛋

可是小壞蛋你丫

也要顧好你的身體丫

而且你最近一直說累的

如果累了就去休息唄

而且很擔心你涅

害我多想幫你做akaun folio

但是我不會勒 xP

幫倒忙就有!

不過還是要好好照顧自己

我告訴你丫

不准病魔靠近你

這是命令!!

休想違抗!!

哈哈

你的小笨蛋為你加油加油!!

愛你涅♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]