Memories warm you up from the inside

September 24, 2010

..✖ρмя✖..

好快好快

一下子就要pmr

還有1個星期而已涅>.<

什麽東西和什麽東西兒丫

這個星期才溫習點點的書勒

下個星期就要更努力了囖

為自己加油唄!!

還有涅

下個星期開始

就要stop玩電腦了丫

會想死我的電腦

必須整2個星期關閉電腦涅

所以丫

寶貝們的留言我會慢回復涅

要等2個星期咯

我一定會想寶貝們的

還有我的小壞蛋涅♥

還有涅

最近愛上"w205"涅

真想買丫

but...不知道爸比媽咪肯麽??o.O?!


就是這個咯

而且又是pink pink

看了真吸引到寶貝我涅

希望希望能夠得到"w205"它涅

我一定要得到你"w205"!!

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]