Memories warm you up from the inside

September 13, 2010

ღ♥.小壞蛋愛小笨蛋.♥ღ

啦啦啦

心情又恢復好心情+幸福ing...

哈哈

我們已經説好事情了囖

以後應該不會再發生有自殘的事唄!

還有涅

我自殘的時候有很多寶貝們關心

謝謝你們涅♥

你們丫♥

現在我的手好多了

不過有淺淺的疤痕了...

呵呵



爲什麽標題會叫"小壞蛋小笨蛋"呢??

因爲昨晚突然想叫他小壞蛋

覺得蠻可愛

喜歡這樣叫他了嚕

只可以我叫的

結果他呢

竟然叫我小笨蛋

開心下的

感覺這樣好好喲

不知不覺很愛很愛"小壞蛋+小笨蛋"的稱號

不過本人小壞蛋我更愛的涅

今天我的小壞蛋不能陪我的

他要去佛堂

也沒辦法囖

現在的我超~

哈哈

必須想辦法把時間打法掉

不然會悶死我!

小壞蛋小壞蛋小壞蛋...

記得要想你的小笨蛋涅♥

2 comments:

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]