Memories warm you up from the inside

August 05, 2011

⊹♥我家的男人♥⊹


他、是我家的男人

Mr. Teddy♥

所以现在的我、不再单身

而是很幸福的跟他恋爱了♥

他、长的超有型的说♥

他、在我心中已是排在第一位的人♥

他、虽然说不是十全十美

但、在我心中他就是独一无二的、十全十美

他、是我一生认定的男人♥

他、是要跟我携手共度一生的男人♥

这就是我爱的他、Mr. Teddy♥

我们的未来不管怎样

无论如何、我的选择、我的认定就是你♥

未来不管是富裕、是贫穷、还是什么的

只要有你在我身边、陪着我一直走下去

那么、我是全世界最幸福的女人♥

2 comments:

  1. 恭喜你哦!祝你幸福快乐!

    ReplyDelete
  2. 谢谢你的恭喜丫 ^^
    你也是要幸福快乐丫 =D

    ReplyDelete

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]