Memories warm you up from the inside

October 05, 2011

﹏♡♥幸福中♥♡﹏

我可以和你像图画中的那一对主角吗??

其实、我不敢想太多

不敢想象我们未来的路

因为我不知道我们会不会有未来这条路

害怕有天被你遗弃了

害怕有天我看着你、而你却转身离开我

害怕有天你不理我了

太多害怕了、所以我不敢想象

但是、你说过你不会说出那2个"分手"字眼

你会好好珍惜我♥

那么、我相信你 =)

因为我觉得你比 Mr.Teddy来得真心多了

你、是追了我几个月的男人

所以、我相信你的心对我是真的♥

Mr.Alvin 、我相信你♥

阿金先生丫、你在我心中一天一天的份量越来越多

我想你也是吧 =D

期待着这个星期日和你第一次的约会♥

希望我们会有更美好的回忆♥

而且、我们会这样一直幸福的走下去、对么??♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]