Memories warm you up from the inside

January 07, 2012

﹏♡♥几十年、我回来了♥♡﹏

各位、我回来咯♥

我想很多人都忘记我了吧 o.O

只能说 :因为假期有忙碌的工作

而我、却忽略了我的部落格

抱歉啦、现在是新的一年、我不要让它停留在去年♥

现在的我♥ [拉了离子烫]


♥2011.12.06 My Birthday♥
谢谢你、我亲爱的阿金♥

你送我的巧克力、我一直存留着哟♥

♥My Holiday Life♥

因为假期的工作、我认识了很多朋友♥

我爱她们、我想她们♥

虽然工作很累、但是它让我体验到工作的意义♥

从自己手中辛苦赚来的钱、不靠别人、我喜欢那种感觉♥

以下是我工作上的照片:♥

Lina and me♥
We share our love friendship♥
She so cute`I know i'm ugly ><
Me and Clinton :D
Clinton,handsome yo XD
[不要误会丫、他只是我工作上的朋友、虽然他真的很像华人]
Lina♥
大大大合照♥
我爱、超爱♥
从左边开始 - Renny , Juliana , 盈霞 , 我 , Lina ♥

Juliana , ying xia , me ♥
Renny , ying xia , me ♥
Lina , ying xia , me ♥

这个是那天 Yirai 的生日♥
抱着孩子的是我老板、中间就是 Yirai 、在傍边的就是我老板娘跟她的孩子

不过我比较喜欢他小儿子喏、可爱喏♥
莉娜和我♥
Marcus and Lina [is a sweet couple :P ♥]
Me at the store room :D
I'm so tired T.T

我工作的生活就是这样的啦

不过真的很开心

我的放假因为有了工作

放假的生活也跟着变得多次多彩

谢谢你们、我工作上的伙伴们♥ :)

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]