Memories warm you up from the inside

January 22, 2012

﹏♡♥Come on、Come on、龍年來♥♡﹏

Come on、Come on、龍年已來到了哇

Boom Boom Boom ♥

鞭炮聲響劈裡啪啦響連天、舞龍圍繞著我們 :D

舞龍的到來、創造了新的龍年2012 ♥

聽到鞭炮聲響代表著 :

Yeah~! 龍年已來囖 ♥ 快快去迎接唄 =D

舊的給我閃遠邊、新的給我靠近來 ♥


♥新年歌、改了那一丁點兒 :

Come on Come on、龍年來、今年發大財、你發財我發財、龍飛鳳舞也不賴


你聽 :

咚咚隆咚鏘、咚咚隆咚鏘、咚咚隆咚鏘鏘、咚咚隆咚鏘

新年歌兒大家唱♥一起過個熱熱鬧鬧的新年唄 :)

♥ * 寶貝我恭祝大家 * ♥

#龍年行大運
#開心樂龍龍
#身體有健康
#笑容掛嘴上
#財源滾滾來
#紅包拿多多

這就是寶貝我今年的祝福

希望每個人都得到美好的祝福、美好的新年♥

♥ ----- {去玩鞭炮、看煙花囖} ----- ♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]