Memories warm you up from the inside

January 21, 2012

⊹ღ龍年、我來囖ღ⊹

2012年1月20號

在Sarawak里的一個城市 : 美里 ♥

舉辦了 : 繽紛市集迎新春 :D {Third days}

因為那一晚有大力人士來、特別的熱鬧 :P

我錄了3個video :)

很辛苦、upload 上去 youtube 、超慢 :(

不過沒關係、一下就是 video 啦 ♥

因為明年是 "龍年" 、先放個 : 舞龍迎接龍年 2012 ♥


[小小聲的說 : 可能有點不清不楚 =.="]



接下來是、我最愛的 : 歡樂新春放煙花 2012 ♥


[這是本人我自己其中最喜歡的一個video :D]



最後、獻上 : 熱熱鬧鬧跳舞迎新春 2012 ♥


[再小小聲的說 : 這個video真的是不大完整 ><"]



好啦、這就是我今年特別喜歡的新年氣氛 :P

接下來、接下來、就是 :

大家一起來倒數迎接除夕夜 =D ♥

-----還有一個鐘半-----

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]