Memories warm you up from the inside

January 21, 2012

⊹_♥新年禮物♥_⊹

⊹_♥新年禮物♥_⊹

From Ms.Alvin to Ms.Babey

親愛的林先生 ♥

謝謝你、你的驚喜永遠都不斷的圍繞著我 :D ♥

你知道、你給我這麼大的新年禮物時的那一刻、我有多感動 :') ♥

你知道、我明明不會收這麼大的禮物、你卻偏偏讓我心軟了 :] ♥

你明明存心有意、想讓我感動到
{你不要以為我不知道 XP}

你說 : 這份禮物有你的心在、如果我不收下、你會失望

只好真的很心軟、我不希望你失望 X) ♥

謝謝你、林先生 ♥ :D



♥ ··· Dar - 林先生 ··· ♥

謝謝你一直陪伴在我身邊、讓我感到安全 ♥

謝謝你一直體諒著我、讓我感動 ♥

謝謝你一直忍讓我、讓我贏 ♥

一切都要謝謝你 =D ♥

請你原諒你女人我的脾氣

請你原諒你女人我的任性

請你原諒你女人我的羅嗦

請你原諒你女人我的霸道

請你原諒你女人我的不服輸

我有很多的缺點、可是你一句都沒有埋怨 :')

我對你發脾氣、你也靜靜的聽我吼完

我對你耍任性、你試著哄我

我對你羅里啰嗦、你就好好的聽著

我催著你、你也忍著

我對你不服輸、可是你一直都讓著我

都是你的一切包容、我很幸福 ♥ :')

你這個男人、我要定你了、別人沒資格

你也好好的用強力膠緊緊的黏著我唄 ♥ :P

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]