Memories warm you up from the inside

January 14, 2012

⊹♥煥然一新♥⊹

♥. My Blogger New Style .♥

將將將將 ♥

全部煥然一新喏

這次改的風格還是一樣我最愛的粉粉色♥ XD

不過重點改的是 : Sweetie Babey ♥

還是一樣是寶貝啦、沒差 =.="

只是想說太久忽略了我的部落格

所以這次趁著有時間的機會來個"煥然一新"♥ :D

各位親愛的博友們♥

如果覺得這次的煥然一新很不錯、很贊 :)

那麼就給我個"贊"唄♥ [不要吝嗇你的贊嘛]

還有呢、路過的博客們♥

不要假假看不到留言板喲、來給我個招呼不難唄 :P

謝謝各位的博友們喲♥



..:: My Mood ::..

忍一步、海闊天空♥

忍耐、是人所需要的一種情緒

如果沒有忍耐、那麼就天下大亂囖

我需要的是一個有忍耐的家庭♥ :)

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]