Memories warm you up from the inside

August 30, 2010

倒楣.! メ

WaLao!!!

最近到底是怎樣

一下被人威脅!

一下電話號碼不能用!

一下電話又缺錢!

氣!!!

我是招誰惹誰了丫

前幾天本來覺得一切都沒事

結果又來一些不好的事

哇!!!

去他媽媽的!!!

不想罵這麽

但是真的很!!

什麽什麽都這麽倒楣到爆!!

史上第一次那麽氣!!

最好這些倒楣事

快快離開我啦

臭倒楣惡魔!!!

警告你!!

快快離開我涅

好運天使

你要快快來我身邊喲!!

還有呢...

明天國慶日!!

不用上學

開始有好一點的來了

最好永遠都有好運!!

加""給我的甜蜜...

我會好好珍惜!!

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]