Memories warm you up from the inside

March 11, 2011

♥..考试结束..♥

WoW Hoo...

考试结束了涅^^

Exam finished...

School Holiday is coming soon lorh...

很开心的说、压力一下子""的不见了涅

真的开心到XDD

而且我蛮期待这个星期日去听车的规则

跟了2个朋友--> 依汝、捻馨

谢谢你们2个宝贝陪我去听车的规则

爸比妈咪说:听车规则的时候很会给我们休息

不知道是不是真的假的??

反正呢、每个人都会经历过的、自己感觉就可以了^^

讲到今天最后一天考试

我没想到Joseph这么早就来了

平时都慢过我的

而且刚好我一进班、他就出来

还跟我""了一声

什么嘛@.@

过后我就说:做么??

他又是暗笑回应我

干嘛吖??有话不说

感觉很神秘涅><

算了、我跟他可以算是好的开始呗 =)

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]