Memories warm you up from the inside

November 07, 2010

_メ發燒記メ_

哎呀喂呀!!

爲什麽那麽丫??

發燒病魔不找別人

竟然來找

哎喲~~病魔你給我快快走啦!!

我今天好辛苦+難受

竟然給我發燒

原本早上以爲沒什麽的

結果一直到下午

發燒越來越嚴重

整個人暈暈

死掉的感覺耶

好累好累

一直睡覺的 zZ...

過後我問媽咪我是不是發燒

結果還真的是勒

最後給我吃葯

討厭吃葯吖

爲什麽偏偏選到我

發燒病魔!!

遠離我唄!!

最近要好好修養

可能暫時幾天不更新了囖 T^T

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]