Memories warm you up from the inside

April 05, 2011

⊹﹏♥单身100天♥﹏⊹

WooHoo...

宝贝女王我终于单身100天咯XD

不知不觉中、也习惯单身的生活

单身还真的很多好处

没有人管我

不需要报备去哪里、跟谁的

很自由

我只能说:单身万岁!!♥

I love my single life...♥

because very freedom...♥

♥I am a Single QuEeN♥



好了、接下来的事情

就是我的成绩

这次的成绩吓到了我一下

真的不敢置信

我、得到第一名耶♥

哇哈哈哈XDD

真的开心到:D

从来没有得过第一名

平常都是在十名以内

我的天吖!!

惊喜了呗♥

来、看看我的成绩单

v

v

v

真的很不敢相信我的眼睛

超棒的

这个感觉、 我要永远记住

嘿嘿

就拿这个成绩单去跟爸比妈咪礼物XD

真的感谢上天XP

我爱你♥

哈哈哈XD

好啦、祈求下次考试也能够得到这么好的成绩

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]