Memories warm you up from the inside

April 24, 2011

⊹﹏♥不完美♥﹏⊹



每个人都有不完美

但是又怎样呢??

不完美、也是一种独特的美♥

不要因为自己不完美

而去改变

其实不完美也是有优点

完美也是会带来缺点

世界上不可能会有十全十美的人♥

一定会有个不完美

我不完美、但我也不追求完美

因为我有自己的style

我有自己的风格

我有自己的性格

所以

不完美、又怎样勒??

难道要自暴自弃??

错、你要认为自己是种独特的美

不完美、也是一种独特的美♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]