Memories warm you up from the inside

April 02, 2011

﹏♡♥非主流风格♥♡﹏

YoHoo...

宝贝我的部落格有了改变

粉红路线变成非主流路线

我也不知道算不算非主流

终止一切变成黑色、粉红、白色

3种颜色、再加上字体改变咯

还有banner、cboxskin统统换成酷酷型

感觉还不错涅

还以为会被我毁掉

大家快快来看看我非主流的部落格呗♥

来给个评论

喜欢的、觉得很赞的话、就在文章低下按个""呗♥

希望大家多多支持我新的风格---[非主流风格]---

感恩感恩呐♥

4 comments:

  1. 就算换成非主流还是一样kawaii啦^^

    ReplyDelete
  2. xiiao ying♥--> 谢谢你涅^^
    这次换下风格XDD

    ReplyDelete
  3. 好的^^
    欢迎你来我部落格多多支持丫XD

    ReplyDelete

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]