Memories warm you up from the inside

April 10, 2011

﹏♡♥姐妹情♥♡﹏

Yeahpy♥

今天来个姐妹情大约会涅♥

今天差不多算一整天shopping

真的很开心XD

因为很久没有跟我的吖妍见面了

谁叫我没跟她同校呢T^T

不过算啦、今天还是跟我的吖妍约了个大会

今天只有我、妍、汝还有汝的妹妹一起去shopping♥

来来来、看照片咯XD

V

V

V

出门前的我、自恋几下XDD
这张也是我的自恋照xPP
这是我的吖妍♥带眼镜的是汝的妹妹XD 可爱吧♥
She so cool♥ cool girl~~XDD
这位是吖青、她今天没去、从的电话拿她照片

她超可爱的、爱死你♥
她超适合winnie the pooh

可爱的吖青♥

可惜不给我拍照T^T

哭给你看、哈哈哈XDD

今天真的很棒♥

I love this day!!That feeling so nice

I love my frenz♥

今天我们的姐妹情永远的♥

没人可以破坏

我的吖妍、我最爱的姐妹


永远都是...♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]