Memories warm you up from the inside

April 01, 2011

♡♥__愚人节快乐__♥♡

啦啦啦♥

宝贝我在此祝大家:

愚人节快乐♥

今天我被作弄了一下下

还不是Joseph

莫名其妙的说

我头头来学校的时候

说:今天有上华文

结果他说:今天没有哇、星期3已经上了吖

本来我是不相信的

结果看他脸又很的说

半信半疑的咯

幸好没完全涅、不然我变成傻瓜咯XDD

那大家有没有被作弄吖?? xPP

好啦、其实也没什么好写

告诉大家

宝贝我有点想换换部落格的风格

我一直以来都是走粉红路线

而且部落格又是3栏

想换成2栏

所以想为我的部落格来个

改变涅^^


大家期待新的风格

"非主流风格"

记得给个支持哇♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]