Memories warm you up from the inside

January 16, 2011

..ღ下雨天ღ..

今天是下雨天

天氣涼涼的、清清爽爽的

1個人靜靜的聼雨聲

嘩啦嘩啦、滴滴答答

心也安靜了下來

好好的一個人靜靜的

忙碌的心、忙碌的我

也清爽了過了一個下雨的下午

想了滿多

都是開心的事

關於學校、朋友、家人

慢慢臉上多出了一個傻傻的微笑

在學校

我越來越忙碌

bendahari 要忙著收錢、討錢

沒辦法、現在馬來人最會拖錢

在朋友之間呢

友情越來越好、越來越親切

我愛這種感覺

很棒^^

在家人之間

溫暖的一起相處著

好像煩惱都拋掉了

一種很輕鬆的感覺

現在的生活

我滿喜歡的

希望再也不會改變所有的人、事、物

這個生活雖然不像女王般的生活

但是我自己認爲

我是單身的女王!!

快樂又自在

人家說:快樂的女人才是最美的

這句我很贊同

我要當個

快樂的女王!!

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]