Memories warm you up from the inside

January 01, 2011

﹏♥2011年我來囖♥﹏

Yeah hooo...

終于2011年啦

新的一年來咯

也就是我從新開始我的生活了

為自己的新生活

加油唄!

明天又要去學校報到了丫

我的form 4生活要開始了

一定會跟很多朋友們分班的

慘了囖T^T

會不會只有我一個人丫

害怕班級涅

真希望不要分班

可是能怎麽辦呢

算了

看破了T^T

Form 4的生活

我要更努力、更加油在我的學業上

開學了

我的online時間就沒那麽多拉

只要有讀書的時間

我都不會online囖

所以留言我只好慢回覆囖

先說聲抱歉

爲了我的學業

我必須這樣做

因爲spm也只剩2年的時間給我學習努力

我要加油咯

祝大家2011年新年快樂丫♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]