Memories warm you up from the inside

July 13, 2011

♥Tagged+单身200天♥



I was tagged by Fish ♥

The Rules:

--> Each tagged person must tell things about themselves
--> You have to choose and tag 10 person
--> Go to their blog and tell them you tagged them
--> No tag back
--> Have Fun !

♥关于我的 10 件事情♥

ﺕI love domo and babymilo
ﺕI love pink color
ﺕI love my single life
ﺕI enjoy listen 阿福's music
ﺕI hate troublemaker and CopyCat
ﺕI love my beloved family and beloved friends
ﺕI love design blogger because so wonderful
ﺕI am a busy girl in my life
ﺕI won't make up myself
ﺕI just a ordinary girl

Can I don't want tag any people ??



今天是我单身200天喏♥

时间真的很快涅

头头只有100天单身的我

现在一转眼就是200天

真的习惯了单身

其实、有时候

有没有人、有没有人、有没有人很在乎

我好像一点都不在意

以前单身

我会觉得孤单、很寂寞需要有个人

但是现在陪我、在乎我、对我好的人都是亲情和友情

反而一点都不用害怕

有没有人会不会不理

有没有人会突然离开

我也不用害怕失不失去

这样反而轻松了许多♥

我爱我单身的生活♥

带点忙碌、但又有很满足的感觉♥

祝我单身200天快乐 =D

To : 依汝小姐♥

不要再 emo 了拉

知道你心里一定会不好受

但是还有我吖、莉莉丫、捻歆吖、还有很多人陪着你

不用害怕你是一个人的

还有很多人陪伴着你♥

加油哟 ^^

勇敢一点不用害怕时间过不过

时间过不过不是问题

而是你爱不爱♥

爱、你就要去找他呗 =)

爱情要靠你自己去争取的♥

我永远都会支持你的♥

2 comments:

  1. 哎呦,
    现在就乖乖求学lo,
    恋爱几时谈都不算迟。:)
    (只要有人爱你,就算是不迟!)

    ReplyDelete
  2. 这我知道吖~
    反正我的爱情还没到 =PP

    ReplyDelete

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]