Memories warm you up from the inside

July 02, 2011

_メ病魔找上我了吖メ_

话说

宝贝生病了 T.T

从昨天开始

慢慢的、慢慢的、病情越来越严重

昨晚整个人昏昏沉沉

所以昨晚很早的就跑上我的窝睡觉

宝贝我生了什么病?? o.O

伤风感冒丫

我会不会未免也太幸运了吖 =3=

一直留鼻水 T^T

而且鼻涕喷到鼻子都歪边儿去了

勇敢的我还去喝冷的 [无奈中 >.

没办法 >.<

我受不了诱惑

haiz...看来本妞还不怕死 xP

现在声音变得根本不像人

根本变得鼻音很重感觉

感觉像外国人 XDD

而且我这里天气有时冷、有时热

我不病才怪勒 =P

但愿我的病能够快些好

我还想活下去勒 =="

病魔丫、病魔丫

请你远离我呗

最好永远不要靠近

如果明天一早起来发烧的话

你这个病魔就给我死定了 =P


祝我自己早日康复呗 =)

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]