Memories warm you up from the inside

July 17, 2010

..✖ρяα ρмя 1✖..

Pra Pmr 1终于到了

我就要完蛋了

时间也走的太快了呗

我都还没有准备好

就到了涅T.T

怎么办才好

726号就是Pra Pmr 1了丫

只差2个星期了

明天是我最后1OnLiN3

要两个星期才能够跟我的宝贝电脑接触勒

好可怜丫

可是也没有办法涅

谁叫Pra Pmr 1那么快到丫

一定要考的丫

我不想让我的爸比妈咪失望涅

还有1个人

我也是不可以让他失望

只好5天不能和他信息

我怕我太想他

会忍不住去信息他吖

可是他又要我考好好来的

所以我只好听他的话咯

让他不要那么担心我...

我不舍得让他担心

会心痛...

不过我也要好好专心上课了

还有1个星期的时间只能好好的学习了

Kawaiii BaoBei

你一定可以的

我要进好班

加油!!!

GamBaTeH!!!

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]