Memories warm you up from the inside

July 07, 2010

哎呀呀_メ "我的宝贝mui mui红眼症"涅▁✖

哎呀呀

我的宝贝丫

就是我最好的宝贝朋友

穗俐mui mui...



红眼症涅

好担心哟

怎么办丫

已经有两天没有上学了涅

好想她丫

不知道好了没有哇

看她星期一


好辛苦哟


眼睛红红滴

心痛痛涅

又担心她哇


都是被她的姐姐传染到丫

真是的


现在好担心她哇

而且

她没有来学校这两天


我都要闷死了涅


我的宝贝mui mui


祝你快点好涅

爱你哟

muackzz...

明天一定要来学校哇

然后看看你的红眼症好了咩

我的宝贝穗俐mui mui...

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]