Memories warm you up from the inside

July 16, 2010

ღ..珍惜..ღ

突然

觉得"珍惜"这两个字

变得很陌生...

也许是因为

你昨晚和我说

她实在很不听话

让你很生气

生气累累

我听你那么说

我的心突然痛了起来...

不知道是她到底会不会好好的珍惜

我很怀疑那女生

是不是真的很爱你

如果她爱你

她一定会好好听你的话

为什么还要弄你生气呢?

我真的很不明白

我把你让给她

为什么她就不要好好的对你呢?

我很后悔...

为什么...

真的太后悔

后悔是不是太迟了!

如果还有一次的机会

我绝对绝对不会把让给!!!

算了...

我真的累了

不管怎样

只要能够让你会幸福就够了...

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]