Memories warm you up from the inside

December 29, 2010

~♥倒數3天♥~

嘿嘿

倒數3天囖

還有3天就要跟2010年說bye bye囖

時間真的走的很快的

一下子、一轉眼

就要進入2011

新的一年、新的生活

我希望能夠在2011年活的很精彩

生活只有開開心心幸幸福福

2010年丟掉唄

準備開始2011年的新生活、新開始

不知道2011年會是怎樣

希望會比2010年更、更

活出自己的一片天

感覺很棒吧♥

我就是很希望2011年我的生活是醬

不用什麽愛情

來個友情親情也不賴♥

至少有很多寶貝朋友們

疼我的家人們

已經夠棒了

也許友情親情不會讓我掉眼淚

只會在我臉上增加笑容

我希望是這樣的我♥

愛情太會讓我掉眼淚

是我不夠堅強嗎??

還是什麽呢...

haizz...

算了、一切都過去

大家就跟我一起倒數迎接2011年唄♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]