Memories warm you up from the inside

December 08, 2010

~♥我好像戀愛囖♥~

哈咯^^

再次寫文章

遲告訴寶貝們

昨天發生的事囖

我好像真的戀愛嚕♥

好像昨晚開始的涅

整個人會傻傻的笑xP

哈哈~~

有點不正常了啦xDD

呵呵

重點來了

對象是誰涅

好奇唄♥

就是上次那個告白的男生

kelvin囖xP

突然很緊張說他的名字耶

不知怎麽了

我的心也不知不覺被他牽起來了

都是他拉♥

不過我跟他現在才慢慢開始

一切慢慢來唄♥

而且我們打算不公佈

因爲有我們的理由

終止開心就好、幸福就好

老實説

我不知道未來會怎樣啦

因爲是個未知數

希望一切會很好♥

愛情是沒有永遠的

只有一直牽著對方的手走下去♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]