Memories warm you up from the inside

December 19, 2010

♠..大改變..♠

我又為我的部落格做個"新打扮"、"新風格"

這次我把背景改成"粉紅加白色"

我個人還蠻喜歡的

雖然看上去沒什麽差別

不過對我來說改變蠻多了

用了一整晚的時間來弄

還有涅

我也把我的chatbox skin換了咯

這次用成domo的聖誕老人

可愛的說

最近越來越喜歡domo

太可愛了呐

報告一件事

明天終于可以去弄頭髮

期待我的新髮型

對了

寶貝們給點意見

我部落格的大改變

還有chatbox skin意見

還有很多要學習的地方

如果寶貝們覺得不錯的話

在文章下面按個""也無妨^^

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]