Memories warm you up from the inside

June 24, 2011

♡﹊Happy Birthday To Gor﹎♥

今天是我干吖 gor 生日涅♥

祝我的吖 gor 生日快乐丫♥

一早到了学校

巧也不巧

就是准准遇到 gor

我就先来个简单的祝福罢了 XD

过后就跟依汝一起说:gor、生日快乐

然后送个礼物

礼物如下

V

V

V

Photobucket


Photobucket

虽然说这个礼物真的很不大 /.\

只是一张普普通通的生日 ID card x)

但是我还是很希望 gor 你会喜欢丫

因为这个礼物是我和依汝一起想的♥

里面装满了我跟依汝这2个做吖妹祝福心意涅♥

Gor♥

Happy Birthday =D

Hope u have a nice day♥



To --> 抄袭者 [现在不算了呗 =3=]

看到你在面书给我的 inbox

你说原来我很在意我的部落格被抄袭

这是当然的丫

因为这个部落格是我亲手设计、布置的♥

如果你的部落格被抄袭

我想你也会有一样的感受

而且你也跟我道歉了 =)

所以我会选择原谅你 x)

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]