Memories warm you up from the inside

June 09, 2011

♤♠My Lovely Family♠♤

这篇是写给我最爱的家人们

昨晚、真的很开心

因为久久一次才有这么温馨的画面

外婆、爸比、妈咪、表弟、还有一个是 baby 表弟、最后就是我咯♥

一家人出去玩咯

最爱的就是外婆

很搞笑耶 xD

弄的我一直笑 xP

多希望外婆是住我这里的

不过就偏偏不是

只要这个星期日一到

外婆又要回家 ToT

我要外婆住在这里涅

因为外婆总是很温和、很体贴

会让我心里有暖暖的感觉

而且有她在、整个家会更温馨

我很喜欢这个感觉

多希望那个感觉会一直不消失

只要感到温馨

我心里就会比较没那么 emo ><

不是说只爱外婆一个呐 >3<

还有爸比妈咪

我也是很爱哟

谢谢他们♥

不管怎样

我心里排第 1 的永远都会是家人

因为家人才是会帮我、给我温暖的人

如果没有了他们、我怎么办

我爱我的家人♥

I love my family♥

I love my grandmother、daddy、mummy♥

I love all my family♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]