Memories warm you up from the inside

June 19, 2011

⊹♥Happy Daddy Day♥⊹



今天是父亲节

为了配合爸比

就顺手买了个他爱吃的食物

不然又说我:

做人家的礼物那么细心

爸爸父亲节都没有看你有什么表现的 =.=

好啦好啦

不要说我没孝心

还是买了东西给你丫

虽然说

东西不是很大、但是还是有我的心

爸比♥

虽然你每次会骂我

但、我知道你是为了我好

我要跟朋友出去时

你也是管的很严肃

我知道你是担心

因为你只有我这么一个女儿♥

但是、爸比♥

你女儿我已经长大

做什么事之前、我会想

而且我也知道我自己在做什么

爸比、你不用再为我操心♥

爸比、你也不用太操劳♥

爸比、父亲节快乐♥

I Love euu♥

My Lovely Dad♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]