Memories warm you up from the inside

June 10, 2011

♡♥Today♥♡

今天真的很开心涅♥

为了什么事涅??

当然跟我好久不见的宝贝朋友见面咯

那就是 --> 依汝♥ 捻馨♥

不过这个见面是有备而来

考车的 low =.=

结果是:我们3个人没及格

不过不止我们而已咯

还有别人呐

算了、下次再努力呗 =D

我反而要谢谢依汝丫♥

送我个钱包

我很喜欢丫 xD

谢谢你涅、依汝

本来是打算要 upload picture

不过不知道怎么了

我用电脑去开我电话的 file

结果就是找不到那个 file T_T

所以心里想算了呐

下次我再放呗 =P

还有一件事

帮忙一位宝贝博友宣传咯♥

宣传

Click --> ♥`Ting.啊婷

她的部落格有很多教程+素材

希望大家会使用她辛辛苦苦设计出来的素材涅 ^^

拜托嗯、感恩大家丫 =D

Click --> ♥`部落格。分享

Click --> ♥`部落格。教程

希望大家多多支持用她的素材丫

真的很棒+赞


也希望大家多多支持我的部落格哟♥

感恩感恩你们呐 xP

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]