Memories warm you up from the inside

October 11, 2010

..✖ρмя 結束了✖..

Yeahpy...♥

終于終于終于本妞我敖過來了啦

PMR終于給我結束了啦

今天一結束

哇...好多馬來人很耶=="

不過我喜歡這種輕輕松松的感覺

現在只有一句話可以說:I'm FREEDOM!!!!

過了1個星期多

我幾力下的

希望會有個

而且今天數學easy的...

我的AAA!!

我要拿定你...

還有勒

我明天不用去學校

寶貝我就跟我的寶貝mui mui一起去shopping

去我最parkson

sushi king

我要吃sushi


我的最愛!!

明天就很想出去走走散散心

至少心裏不會那麽+難受

因爲還是會想起我的小壞蛋

不知道你最近好麽??

思念你的心根本就沒有減少

機會+緣分

相信一定有的

加油唄!!

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]