Memories warm you up from the inside

October 17, 2010

♡﹊屬於你的我的初戀﹎♥


讚♥

這是一部日本的愛情電影

"屬於你的我的初戀"

剛剛看完這部電影

落淚了我

真的好感動

裏面述説著

男主角是有心臟病的

活不過20嵗

但是女主角從未離開過他

一直陪伴到男主角離開人世

女主角也用她的生命跟著男主角離開了

哇~~真的好勇敢

感動...

一句話:好看就是好看



突然心裏很想對著小壞蛋

我會永遠永遠的愛著你

因爲我從來都沒有後悔認識

也從來沒有後悔上你

""是寶貝我所屬於的"小壞蛋"

不管未來怎樣

因爲都是個未知數

願意等著你

I Love You♥

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]