Memories warm you up from the inside

June 07, 2010

==========宝贝>生气生气==========

今天超生气的啦
我明明又不认识你
还酱说我的
有本事就在我面前说吖
何必
要用一个人家不知道的号码呢
chew jayson
你不要假啦
我知道是你说的
有本事就用你自己的号码
跟我说吖
何必偷偷摸摸的
怕没脸见人丫
你这个人
根本没种的
有种的话
就当面和我说
我不怕
chew jayson
最好给我小心点
小心嘴巴给我巴
识相点的话
给我滚开
小心惹到我
是怎样的下场
还不知道勒
chew jayson
给我小心点

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]