Memories warm you up from the inside

June 24, 2010

改正!改正!改正!





考卷一派下来


全部都要改正呐


一个字


"累"


可不可以不要改正吖


我的手快要断了呐


改到手整个都红肿起来了呐


想哭想哭呐


老师根本就是为难我们嘛


尤其是CHAI SHOON!


根本就是神经病丫


还要改3次呐


地图还要画3次


不会肿起来才怪丫


真的好生气CHAI SHOON丫!!!


如果


现在有他在的话


他一定会sayang sayang我的


咔咔


想到他就是不一样的感觉


会有甜蜜


会有笑容


哈哈


可是





昨晚跟我说了一些怪怪的话


让我


好心痛


好伤心哦


我问你


你希望会每天跟我有联络吗


你说希望


那就不要让希望变成遗憾


因为


我不想在你和我之间


留下会让我和你


都痛苦


都伤心


都失望


的遗憾...


所以


我还是会跟你有联络


羿寒


我爱你

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]