Memories warm you up from the inside

June 26, 2010

⊹_我和你_⊹


今天


你一早就信息我


你说


你突然很想我


也等不到我信息你


所以


你就主动信息我了


我今天真的很开心


你今天真的已经陪了我一整天


今天算是一个sweet sweet day


如果


你能够每天这样的陪伴着我


那该有多好丫


可是


会有可能咩


不是我的


难道就永远都不是属于我的了吗


难道


你一点都不想改变吗


我真的不想


在你和我之间里


留下任何的遗憾


因为


如果遗憾造成了


会是一辈子的遗憾


我不想有遗憾


真的很不想


可是


如果还有一次机会


我一定不会把我们的希望变成遗憾


因为


我和你的希望


真的变成遗憾了


所以


我再也不敢对你有任何的遗憾


想做就去做吧


不要再一次变成遗憾


羿寒


我想告诉你


不管我们的未来是怎样


我永远不会改变我对你的爱


我爱你

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]