Memories warm you up from the inside

June 05, 2010

==========宝贝>家人==========


我家的甜蜜蜜夫妻
====================
咔咔
我的甜蜜蜜夫妻
就是我的
爸比和妈咪呐
咔咔
他们超酷的
还做在vespa里
我最爱我家的
甜蜜蜜夫妻了
咔咔
看照照



这就是甜蜜蜜夫妻了
我的爸比和妈咪
我家的可爱妈咪
====================
咔咔
接下来就是
我家最
可爱的
甜甜妈咪了呐
咔咔
妈咪是最好的呐
我的妈咪
全世界
最好
最可爱
最美
最年轻的
妈咪
妈咪丫
你是我最爱的
妈咪了呐
我爱你
妈咪
看照照


这是我家的妈咪了呐
可爱哟
我爱我的家人呐
我爱爸比和妈咪
muackss




No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]