Memories warm you up from the inside

June 05, 2010

==========宝贝>朋友==========

我家的柔纭宝贝
====================
我的柔纭宝贝
不知道你现在过的好不好呐
我好想你哟
我的好朋友
柔纭宝贝
我们
已经有好几年没有见面了
还记得我们之间的
小小的约定吗
你说过
你会来找我的
我也会等你哟
因为
那是我们
友谊之间的约定
柔纭宝贝
你是我第一位
对我最好的好朋友呐
我们从小认识到小学
结果你在小学的时候
要回去
你的家乡了
我那时候好伤心哟
因为
你从小就陪我聊天
陪我玩
一起笑
一起哭
一起跳
一起跑
我们两个就像姐妹酱的
好好噢
我好想回到以前哦
因为
只要我不开心
你都会逗我开心
聊聊我们之间的小秘密
真的好怀念哦
不管怎样
我们的友谊
永远都不会变哦
我爱你
我的柔纭宝贝
muackzz

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]