Memories warm you up from the inside

June 23, 2010

TMD!要你管吖!!!

今天很生气啦
不用你多管的
我自己的事
我自己会管啦
我妈妈都没有酱管我
你这个老师管什么丫
我自己的成绩我自己最清楚啦
人家拿65分
你也说你这样的成绩很好咩
TMD!!!
人家已经尽力了
还想怎样吖
CHAI SHOON!
我一辈子最讨厌的老师啦
讲话伤人家的自尊心
如果
硬要拿人家来跟我们比的话
那好吖
我转班不就得了
讨厌你
CHAI SHOON!!!
WTF!!!
你这个老师
根本就是为难我们
AAA!!!
那么想要吖
自己去拿啦
老人家一个!!!
多管闲事
小心一点啦
我下次考好一点不就好了
看你能说什么啦
最好嘴巴给我DIAM啦!!!
你不说话
没有人把你当成哑巴啦
最好安静点
人家还没有那么讨厌你啦!!!
LOLZ!CHAI SHOON!!!
TMD!!!CHAI SHOON!!!

No comments:

Post a Comment

[ Thank you for taking the time to read my stories ♥ ]

- COMMENT -
↬ You may leave your comment here or contact me on Instagram or PM my inbox ♥
↬ Comments will be published after review by blogger ♥
↬ If you have any further questions, please don't hesitate to contact me ♥
↬ Owner will reply your message as soon as possible ♥

- RULES -
✖ No spamming and No rude words here!

[ Thank you for your cooperation ♥ Please come to visit again ]